Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Έφαγε πάγκο κι έγινε ΕΞΑΛΛΟΣ με τον Σποέλστρα ο Γουάιτσαϊντ!

Γουάιτσαϊντ
Ιδιαίτερα εκνευρισμένος εμφανίστηκε ενώπιον των δημοσιογράφων αμέσως μετά το τέλος του αγώνα των Χιτ με τους Νετς ο Χασάν Γουάιτσαϊντ.
Ο σέντερ της ομάδας του Μαϊάμι αγωνίστηκε μόλις 20 λεπτά στη σαββατιάτικη αναμέτρηση με τους Νεοϋορκέζους, χωρίς μάλιστα να πατήσει παρκέ σε ολόκληρη την τέταρτη περίοδο και στην πεντάλεπτη παράταση.
«Πολλές ομάδες δεν έχουν καλό σέντερ. Χρησιμοποιούν ό,τι καλύτερο έχουν στο δυναμικό τους. Είμαι μ***κίες. Είναι πραγματικά μ***κίες. Υπάρχουν πολλές ομάδες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν σέντερ. Τα λεπτά μου είναι περίπου τόσα όλη τη χρονιά. Είναι πραγματικά κουραστικό όλο αυτό. Είναι δύσκολο. Δεν ξέρω, είναι τρελό. Δεν το καταλαβαίνω», ανέφερε φανερά απογοητευμένος ο 28χρονος άσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.