
Με διαδικασίες εξπρές στη Βουλή το νομοσχέδιο για την πώληση λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ
Κατατέθηκε το νομοσχέδιο - Θα ψηφιστεί εως τις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας
Στην Βουλή κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την ΔΕΗ και την ιδιωτικοποίηση λιγνιτικών μονάδων και σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να ακολουθήσει εξπρές διαδικασίες συζήτησης ώστε να ψηφιστεί έως τις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας.
Πάντως το σχέδιο νόμου αναμένεται να προκαλέσει αναταράξεις στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ καθώς ορισμένοι βουλευτές προσανατολίζονται να καταψηφίσουν τις διατάξεις που αφορούν την εκποίηση των λιγνιτικών μονάδων. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση του βουλευτή Γιώργου Δημαρά που σε συνομιλία του με δημοσιογράφους το απόγευμα δήλωνε πως είναι αρνητικός.
Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει το πλαίσιο και τις διαδικασίες του διαγωνισμού για την πώληση του 40% των λιγνιτικών μονάδων, κριτήρια επιλογής πλειοδότη και το εργασιακό καθεστώς των υπαλλήλων.
Αναλυτικά :
Η αιτιολογική έκθεση
Το σχέδιο νόμου 1
Το σχέδιο νόμου 2
Έκθεση Αξιολόγησης
https://www.protothema.gr/politics/article/779988/me-diadikasies-expres-sti-vouli-to-nomoshedio-gia-tin-polisi-lignitikon-monadon-tis-dei/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.