Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Γιλντιρίμ: Κατεβάσαμε ελληνική σημαία από βραχονησίδα

Σε μία απίστευτη δήλωση προέβη σήμερα ο Τούρκος πρωθυπουργός Μπιναλί Γιλντιρίμ, ο οποίος ανέφερε ότι η τουρκική ακτοφυλακή κατέβασε ελληνική σημαία από τουρκική βραχονησίδα, σύμφωνα με την εφημερίδα Hurriyet.

Σε ομιλία του σήμερα, ο Γιλντιρίμ αναφέρθηκε στην Ελλάδα και μάλιστα στις ενέργειες να προκληθεί ένταση: «Είμαστε ενήμεροι για κάποιες ενέργειες του γείτονά μας της Ελλάδας, η οποία προκαλεί την αύξηση της έντασης, από καιρού εις καιρόν στο Αιγαίο. Αυξήσεις σε αυτές τις εντάσεις πολλαπλασιάστηκαν το τελευταίο διάστημα ειδικά στα θέματα ιδιοκτησίας. 


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/greece/article/779104/alert-katevasame-elliniki-simaia-apo-vrahonisida/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.