Το… αυτί του Χασάν Γουάιτσαϊντ αποφάσισαν να τραβήξουν οι Μαϊάμι Χιτ, με αφορμή τη συμπεριφορά του μετά το ματς με τους Μπρούκλιν Νετς.
Ο Έρικ Σποέλστρα αποφάσισε να τον αφήσει στον πάγκο για τα τελευταία 21 λεπτά της αναμέτρησης με τους Μπρούκλιν Νετς, γεγονός που δεν άρεσε καθόλου στον 28χρονο άσο, ο οποίος μετά το τέλος του αγώνα ξεσπάθωσε κατά του συλλόγου, αλλά και του προπονητή του για την εν λόγω απόφαση.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του ESPN, η ομάδα της Φλόριντα αποφάσισε να τιμωρήσει τον παίκτη για τη συμπεριφορά του με χρηματικό πρόστιμο, το ακριβές ύψος του οποίου δεν έχει διαρρεύσει έως τώρα…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.