
Ξεπέρασαν τις 60.000 τα οχήματα που επέστρεψαν στη Θεσσαλονίκη, μετά την μεγάλη έξοδο για τις ημέρες του Πάσχα. Πιο συγκεκριμένα, χθες 9 Απριλίου , ο αριθμός των εισερχόμενων οχημάτων από όλες της εισόδους της πόλης έφτασε τις 66.200.
Περισσότερα στο https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/3487739/pano-60-000-ochimata-epestrepsan-sti-thessaloniki-meta-tis-diakopes-tou-pascha
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.