Τρίτη 10 Απριλίου 2018

Πάνω 60.000 οχήματα επέστρεψαν στη Θεσσαλονίκη μετά τις διακοπές του Πάσχα

Πάνω 60.000 οχήματα επέστρεψαν στη Θεσσαλονίκη μετά τις διακοπές του Πάσχα
Ξεπέρασαν τις 60.000 τα οχήματα που επέστρεψαν στη Θεσσαλονίκη, μετά την μεγάλη έξοδο για τις ημέρες του Πάσχα. Πιο συγκεκριμένα, χθες 9 Απριλίου , ο αριθμός των εισερχόμενων οχημάτων από όλες της εισόδους της πόλης έφτασε τις 66.200.




Περισσότερα στο https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/3487739/pano-60-000-ochimata-epestrepsan-sti-thessaloniki-meta-tis-diakopes-tou-pascha

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.