Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Αποθέωση από 50 φίλους του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ ενόψει Ζάλγκιρις



Περίπου 50 φίλαθλοι του Ολυμπιακού βρέθηκαν στο ΣΕΦ και αποθέωσαν τους παίκτες της ομάδας πριν αναχωρήσει η αποστολή των "ερυθρόλευκων" με προορισμό το Κάουνας (VIDEO).

Οι φίλοι του Ολυμπιακού θελησαν να δείξουν στους παίκτες της ομάδας ότι παραμένουν δίπλα τους. Πριν από την αναχώρηση λοιπόν της αποστολής των 'ερυθρόλευκων" για το Κάουνας, περίπου 50 φίλαθλοι της ομάδας βρέθηκαν στο ΣΕΦ, αποθεώνοντας τους παίκτες της ομάδας, προκειμένου να τους τονώσουν ψυχολογικά.
Ο Ολυμπιακός αναχωρεί στις 17:00 με προορισμό το Κάουνας για τους δύο αγώνες με την Ζάλγκρις (24/4 και 26/4) με στόχο να κάνει τουλάχιστον ένα "μπρέικ" για να πάρει πίσω το πλεονέκτημα έδρας, με την σειρά να βρίσκεται ισόπαλη στο 1-1 έπειτα από τους δύο αγώνες στο ΣΕΦ.
Θυμίζουμε ότι στην τελευταία προπόνηση της ομάδας δεν πήρε μέρος εκτός του Μιλουτίνοβ ούτε ο Πρίντεζης, με την συμμετοχή του δεύτερου να χαρακτηρίζεται ως αμφίβολη.









πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/eb_olympiacos/apothewsh-apo-50-filoys-toy-olympiakou-sto-sef-enopsei-zalgkiris.5171897.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.