Περίπου 50 φίλαθλοι του Ολυμπιακού βρέθηκαν στο ΣΕΦ και αποθέωσαν τους παίκτες της ομάδας πριν αναχωρήσει η αποστολή των "ερυθρόλευκων" με προορισμό το Κάουνας (VIDEO).
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/eb_olympiacos/apothewsh-apo-50-filoys-toy-olympiakou-sto-sef-enopsei-zalgkiris.5171897.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.