Μετά την Μυρτώ Κοντοβά την πόρτα της εξόδου από το σταθμό βλέπει και ο συγγραφέας Βαγγέλης Ραπτόπουλος. Αλλά μία καλή -εξαιρετική- εκπομπή σταματάει από το ραδιόφωνο της 24 Media.
Στην αρχή τον Βαγγέλη Ραπτόπουλο -αμέσως μετά την έξοδο του Κώστα Αρβανίτη- τον μετέφεραν από το καθημερινό πρόγραμμα σε εκείνο του Σαββατοκύριακου και, τώρα, τον σταματούν εντελώς. Αυτό το weekend θα είναι το τελευταίο του στη συχνότητα, 9 με 10 τα δύο πρωινά. Οσο ακούσαμε, ακούσαμε.
Το Ραδιόφωνο 24/7 αλλάζει εντελώς όπως γίνεται φανερό. Να δούμε μέχρι ποιο σημείο θα φτάσουν οι αλλαγές.
Στην αρχή τον Βαγγέλη Ραπτόπουλο -αμέσως μετά την έξοδο του Κώστα Αρβανίτη- τον μετέφεραν από το καθημερινό πρόγραμμα σε εκείνο του Σαββατοκύριακου και, τώρα, τον σταματούν εντελώς. Αυτό το weekend θα είναι το τελευταίο του στη συχνότητα, 9 με 10 τα δύο πρωινά. Οσο ακούσαμε, ακούσαμε.
Το Ραδιόφωνο 24/7 αλλάζει εντελώς όπως γίνεται φανερό. Να δούμε μέχρι ποιο σημείο θα φτάσουν οι αλλαγές.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.