Κυριακή 22 Απριλίου 2018

Συνεχίζονται οι εκκαθαρίσεις στο Ραδιόφωνο 24/7



Εκτός ραδιοσταθμού και ο Βαγγέλης Ραπτόπουλος, δεν θα μείνει κανένας από την παλιά φρουρά καθώς φαίνεται.
Μετά την Μυρτώ Κοντοβά την πόρτα της εξόδου από το σταθμό βλέπει και ο συγγραφέας Βαγγέλης Ραπτόπουλος. Αλλά μία καλή -εξαιρετική- εκπομπή σταματάει από το ραδιόφωνο της 24 Media.

Στην αρχή τον Βαγγέλη Ραπτόπουλο -αμέσως μετά την έξοδο του Κώστα Αρβανίτη- τον μετέφεραν από το καθημερινό πρόγραμμα σε εκείνο του Σαββατοκύριακου και, τώρα, τον σταματούν εντελώς. Αυτό το weekend θα είναι το τελευταίο του στη συχνότητα, 9 με 10 τα δύο πρωινά. Οσο ακούσαμε, ακούσαμε.

Το Ραδιόφωνο 24/7 αλλάζει εντελώς όπως γίνεται φανερό. Να δούμε μέχρι ποιο σημείο θα φτάσουν οι αλλαγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.