
Σοκαριστικά είναι τα νέα στοιχεία που βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας για την 22χρονη μητέρα του νεογέννητου που βρέθηκε νεκρό στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας όπου διέμενε με την μητέρα της...
- Η 22χρονη φαίνεται πως έκρυβε την εγκυμοσύνη της από όλους ενώ όταν προσπαθούσε να το πει στις φίλες της, εκείνες δεν την πίστευαν! Μάλιστα, όπως προκύπτει και από τα μηνύματα της ούτε η ίδια καταλάβαινε τι ακριβώς είχε συμβεί
- Τι αποκαλύπτει πολύ καλή φίλη της στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου
- Τα μηνύματα της λίγο αφότου γέννησε και πέταξε το νεογέννητο μωράκι της
- Πήρε προθεσμία μέχρι την Παρασκευή (27.04.2018) για να απολογηθεί
- Ο δικηγόρος της δήλωσε ότι η νεαρή φοιτήτρια έχει μετανιώσει για όσα έκανε
Κανείς δεν μπορεί να πιστέψει την τραγωδία που συνέβη στη Νέα Σμύρνη. Ένα νεογέννητο αγοράκι βρέθηκε νεκρό σε ακάλυπτο πολυκατοικίας σοκάροντας όλη την Ελλάδα. Το μωράκι, όπως όλα δείχνουν, πέθανε από τις κακουχίες και το κρύο μιας και έμεινε έξω, νηστικό και απροστάτευτο… για τουλάχιστον 12 ώρες!
Λίγες ώρες αργότερα, η είδηση ότι η μητέρα του είναι μια κοπέλα μόλις 22 χρονών, η οποία έκρυβε από όλους την εγκυμοσύνης, ταρακούνησε και τους πιο σκληρούς. Η φοιτήτρια υποστήριξε ότι από τον φόβο της έκρυψε την εγκυμοσύνη της από την μητέρα της με την οποία μένει μαζί, γέννησε μόνη της στην μπανιέρα του σπιτιού της, έκοψε με ψαλίδι τον ομφάλιο λώρο, τύλιξε το μωράκι σε σεντόνι, το έβαλε σε σακούλα και το πέταξε.
«Μας έλεγε ότι είναι έγκυος και τέτοια, αλλά όλοι πιστεύαμε ότι το κάνει για εγωκεντρισμό και τέτοια»
Σοκαρισμένοι είναι και οι φίλοι της φοιτήτριας μόλις έμαθαν ότι εκείνη είναι η μητέρα του νεκρού μωρού. Μία από τις φίλες της μίλησε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, Tatiana Live στο Ε και αποκάλυψε ότι η 22χρονη μητέρα δεν είχε πει κάτι… και όταν το έλεγε δεν την πίστευε κανείς.
Περισσότερα στο https://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2018/04/22-video.html
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.