Σε τρία σημεία στάθηκε το μέλος του ΔΣ της ΕΚΤ, Μπενουά Κερέ αναφορικά με τις συζητήσεις που έγιναν σήμερα στο Eurogroup για το ελληνικό ζήτημα.
Το πρώτο, όπως είπε, είναι η προτεραιότητα στην έγκαιρη ολοκλήρωση της δ' αξιολόγησης. Είναι σημαντικό οι συζητήσεις που θα ξεκινήσουν στις 14 Μαίου να προχωρήσουν γρήγορα και αποτελεσματικά, υπογράμμισε ο ίδιος σημειώνοντας παράλληλα πως απ' την πλευρά της ΕΚΤ «βλέπουμε καλή πρόοδο στους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς, αλλά απομένουν πολλά ακόμα» τονίζοντας παράλληλα τη σημαντικότητα της αντιμετώπισης των κόκκινων δανείων.
Σε ο,τι αφορά την εποχή μετά τη λήξη του τρέχοντος προγράμματος ο κ. Κερέ σημείωσε πως είναι απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης για το πώς θα κινηθούν τα πράγματα. Ωστόσο ζήτησε η απόφαση αυτή να ληφθεί «το συντομότερο, δυνατόν» προκειμένου να χαραχθεί συγκεκριμένη στρατηγική.
Υπενθύμισε μάλιστα πως η Ελλάδα δεν διαθέτει σήμερα «investment grade» στην πιστοληπτική αξιολόγηση της και εφόσον επιθυμεί την καθαρή έξοδο τότε οι συζητήσεις μεταξύ των θεσμών και της ελληνικής κυβέρνησης που γίνονται σήμερα, απ' τις 21 Αυγούστου θα εξελιχθεί σε μία συζήτηση μεταξύ της Αθήνας και των Κεφαλαιαγορών. Και αυτή «θα είναι μία διαφορετική συζήτηση», υπογράμμισε ο κ. Κερέ τονίζοντας την ανάγκη για ενίσχυση της εμπιστοσύνης.
Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Κερέ ζήτησε ισχυρά και αξιόπιστα μέτρα για την ελάφρυνση του χρέους, που όπως είπε αποτελούν ένα σημαντικό στοιχείο για την τόνωση της επενδυτικής εμπιστοσύνης. «Όσο πιο εμπροσθοβαρή και αυτόματα είναι, τόσο θα βοηθήσουν στο χτίσιμο εμπιστοσύνης προς την Ελλάδα», τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.