
Σε μήνυμά του για την συμπλήρωση 51 ετών από το «εγκληματικό», όπως το χαρακτήρισε, πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, τονίζει ότι «οι τραγικές επιπτώσεις του εις βάρος της Δημοκρατίας, του Λαού και του Έθνους μας», πρέπει να μείνουν «ανεξίτηλα χαραγμένες στην ιστορική μας μνήμη».
Ο κ. Παυλόπουλος σημειώνει: «Πρώτον, ότι η Δημοκρατία συνιστά ένα υπαρξιακό, κυριολεκτικώς, αγαθό για την υπεράσπιση της αξίας του Ανθρώπου και της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητάς του, το οποίο είναι, εκ φύσεως, εύθραυστο. Οφείλουμε, λοιπόν, να το υπερασπιζόμαστε εμπράκτως, διαρκώς και αδιαλείπτως, και μάλιστα καθένας με την προσωπική του στάση ζωής».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.