Πέμπτη 5 Απριλίου 2018

Έφτασαν τους 20 οι νεκροί Παλαιστίνιοι στην Λωρίδα της Γάζας

Το Ισραήλ έκανε σήμερα γνωστό πως οι διαταγές που είχαν δοθεί στους ισραηλινούς στρατιώτες να ανοίξουν πυρ εναντίον παλαιστίνιων διαδηλωτών στα σύνορα με τη Λωρίδα της Γάζας στις 30 Μαρτίου, ημέρα κατά την οποία 18 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν, παραμένουν οι ίδιες και για αύριο Παρασκευή ενόψει μιας νέας διαδήλωσης.

«Αν υπάρξουν προκλήσεις, θα υπάρξει η πιο σκληρή αντίδραση όπως και την περασμένη εβδομάδα. Δεν προτιθέμεθα να αλλάξουμε τις διαταγές για πυροβολισμούς, παραμένουμε στην ίδια γραμμή», προειδοποίησε ο υπουργός Άμυνας Αβίγκντορ Λίμπερμαν, σε δηλώσεις του στη δημόσια ραδιοφωνία.

Το υπουργείο Υγείας της Χαμάς, που κυβερνά στη Λωρίδα της Γάζας, ανακοίνωσε σήμερα ότι ένας Παλαιστίνιος που είχε τραυματιστεί την περασμένη Παρασκευή από πυρά Ισραηλινών στρατιωτών υπέκυψε στα τραύματά του, με αποτέλεσμα ο αριθμός των νεκρών εκείνης την ημέρα, της πιο φονική από τον πόλεμο του 2014, να φθάσει τους 18.

Ο Σάντι αλ-Κασίφ, 34 ετών, είχε πυροβοληθεί στο κεφάλι κοντά στον συνοριακό φράχτη, στο νότιο τμήμα της Λωρίδας της Γάζας. Ο θάνατός του ανεβάζει σε 20 τον αριθμό των Παλαιστινίων που έχουν σκοτωθεί από τις 30 Μαρτίου.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/776510/eftasan-tous-20-oi-nekroi-palaistinioi-sto-israil-nea-maziki-diadilosi-tin-paraskeui/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.