Επίθεση στην κυβέρνηση την οποία και κατηγορεί πως «εργαλειοποιεί και την αυτοδιοίκηση αλλάζοντας το εκλογικό σύστημα, σε μια προσπάθεια να προκαλέσει χάος για να περιορίσει τις εντυπώσεις από την επερχόμενη συντριπτική ήττα της» εξαπέλυσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκαθαρίζοντας πως οι αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019 δεν θα γίνουν με απλή αναλογική.
Σε δήλωσή του στο aftodioikisi.gr ο πρόεδρος της ΝΔ τονίζει πως «η τοπική αυτοδιοίκηση αποτελεί κεντρικό πυλώνα στο σχέδιο μου για τη διακυβέρνηση της χώρας» προσθέτοντας πως σε όλη την Ευρώπη πλέον οι δήμοι αποκτούν άμεση πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία με ανάλογες αρμοδιότητες και ευθύνες.
Σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη οι εκλεγμένοι στην τοπική αυτοδιοίκηση είναι οι άμεσοι εκπρόσωποι των πολιτών που γνωρίζουν και επιλύουν άμεσα βασικά τοπικά προβλήματα και όπως τονίζει, είναι προτεραιότητά του να ενισχύσει τις δυνατότητες και τα εργαλεία που έχουν στη διάθεση τους για να εκπληρώσουν την αποστολή τους. Μάλιστα δεσμεύεται, όπως δηλώνει, πως αν οι αυτοδιοικητικές εκλογές γίνουν μετά τις εθνικές εκλογές, θα αλλάξει το νόμο.
Περισσότερα στο https://www.eleftherostypos.gr/politiki/219098-mitsotakis-oi-aytodioikitikes-ekloges-tou-2019-den-tha-ginoun-me-apli-analogiki/
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.