Τρίτη 3 Απριλίου 2018

Μήνυμα Τσίπρα στην Άγκυρα: Δεν απειλούμε κανέναν, δεν φοβόμαστε κανέναν – Περιμένω από τον Ερντογάν να επιστρέψει τους 2 Έλληνες


Νέο ξεκάθαρο μήνυμα στην Τουρκία έστειλε ο πρωθυπουργός κατά την ομιλία του στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.

«Δεν απειλούμε κανέναν, αλλά την ίδια στιγμή δεν φοβόμαστε κανέναν. Και καλούμε τους γείτονές μας να αφήσουν αυτή την αδιέξοδη ρητορική κλιμάκωσης διότι δεν οδηγεί πουθενά. Όταν κάποιος έχει προβλήματα στο δικό του το σπίτι, το χειρότερο είναι να τα βάζει με τον γείτονά του. Στην περίπτωσή μας δεν υπάρχουν πιο αξιόπιστοι και καλόπιστοι γείτονες στην περιοχή», είπε ο Αλέξης Τσίπρας και πρόσθεσε:

«Ας αφήσουν, λοιπόν, τις επιθέσεις και ας προχωρήσουν το γρηγορότερο δυνατό, σε μία κίνηση καλής θέλησης για την επίσπευση της επιστροφής των δύο Ελλήνων αξιωματικών που κρατούνται στην Αδριανούπολη. Γιατί θέλω να το επαναλάβω, είναι άδικο να κρατούνται. Όπως εμείς στο παρελθόν επιστρέψαμε Τούρκους στρατιώτες, που κάνοντας περιπολία, πέρασαν για λίγα μέτρα στα ελληνικά σύνορα, έτσι περιμένω σήμερα από τον Τούρκο πρόεδρο να πράξει το ίδιο, να επισπευστούν οι δικονομικές διαδικασίες ώστε να επιστρέψουν στην πατρίδα μας οι δύο Έλληνες στρατιωτικοί».
Ο ίδιος τόνισε ότι «είναι μία κίνηση η οποία θα την περιμένουμε, θα κάνουμε υπομονή, δεν θέλουμε εμείς να είμαστε αυτοί οι οποίοι ρίχνουν λάδι στη φωτιά, αλλά όλοι ας καταλάβουν ότι κρίνονται από τις πράξεις και από τα αποτελέσματα των πράξεών τους και από εμάς και από τη διεθνή κοινότητα».




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=672294&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.