Κυριακή 8 Απριλίου 2018

Λος Άντζελες και Νέα Υόρκη εκτός πλέι-οφ για πρώτη φορά από το 1976!

Κλίπερς
Χωρίς τη συμμετοχή ομάδων από το Λος Άντζελες και τη Νέα Υόρκη θα διεξαχθεί η φετινή postseason του NBA.
Λος Άντζελες Λέικερς, Νιου Γιορκ Νικς και Μπρούκλιν Νετς έχουν χάσει εδώ και πολύ καιρό το «τρένο» των πλέι-οφ, ωστόσο δεν ίσχυε το ίδιο και για τους Λος Άντζελες Κλίπερς, οι οποίοι πάλεψαν για την είσοδο τους στην πρώτη οκτάδα της Δυτικής Περιφέρειας.
Ο αποκλεισμός των Καλιφορνέζων οριστικοποίησε την απουσία των δύο μεγαλύτερων πληθυσμιακά πόλεων των Ηνωμένων Πολιτειών από την postseason, κάτι που συνέβη για τελευταία φορά τη σεζόν 1975-76…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.