Τρίτη 10 Απριλίου 2018

Αδιανόητο να μην υπάρχει ενημέρωση μετά από 12 ώρες καταγγέλλει ο Κικίλιας




«Είναι αδιανόητο να έχουν περάσει 12 ώρες και το υπουργείο Εθνικής Αμυνας να μην έχει ακόμη ενημερώσει τους πολίτες για το τι ακριβώς συνέβη» τονίζει ο τομεάρχης Αμυνας της ΝΔ, Βασίλης Κικίλιας για το επεισόδιο με το τουρκικό ελικόπτερο κοντά στη νήσο Ρω.
Συγκεκριμένα ο κ. Κικίλιας σε ανάρτησή του στο twitter αναφέρει :
«Από το πρωί όλα τα ΜΜΕ προβάλουν ένα επεισόδιο στη νήσο Ρω, που, κατά πληροφορίες τους, έλαβε χώρα λίγο μετά τις 11 το βράδυ. Είναι αδιανόητο να έχουν περάσει 12 ώρες και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας να μην έχει ακόμη ενημερώσει τους πολίτες για το τι ακριβώς συνέβη».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.