Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Wall Street: Η χειρότερη εβδομάδα από τον Ιανουάριο του 2016

Σημαντική πτώση για τις αμερικανικές μετοχές την Παρασκευή σε μια συνεδρίαση με διακυμάνσεις, καθώς οι επενδυτές εστίασαν στην πιθανότητα ενός εμπορικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, μετά την ανακοίνωση του Ντόναλντ Τραμπ για δασμούς 60 δισ. δολάρια σε κινέζικα αγαθά.


Αναλυτικά, ο Dow -1,77% στις 23.533 μονάδες, ο S&P 500 -2,10% στις 2.588 μονάδες και ο Nasdaq -2,43% στις 7.038 μονάδες.

Απώλειες 427 μονάδων για τον Dow με τη DowDuPont να καταγράφει τη μεγαλύτερη πτώση. Ο δείκτης των 30 μετοχών έκλεισε σε διόρθωση, μειωμένος κατά 11,6% από το υψηλό των 52 εβδομάδων. Πτώση και για τον S&P, άνω του 2%. με τον χρηματοοικονομικό κλάδο να υποχωρεί 3%. 
Oι κύριοι δείκτες είχαν την χειρότερη εβδομάδα από τον Ιανουάριο του 2016. Οι δείκτες Dow και S&P 500 υποχώρησαν κατά 5,7% και 5,9% αντίστοιχα, ενώ ο Nasdaq σημείωσε πτώση 6,5%.

Από την πλευρά της η Κίνα ανέφερε ότι έχει ετοιμάσει έναν κατάλογο 128 αμερικανικών προϊόντων που θα στοχοθετηθούν εάν οι δύο κυβερνήσεις δεν μπορέσουν να καταλήξουν σε συμφωνία για τα εμπορικά ζητήματα.

Ο Quincy Krosby της Prudential Financial αναφερόμενος στην αντίδραση της Κίνας υπογράμμισε ότι «επειδή ήταν σε προληπτικό τόνο, η αγορά είναι σε αναζήτηση κάτι πιο συγκεκριμένου».

Οι δείκτες σημείωσαν χθες απώλειες άνω του 2%, με τον Dow Jones να χάνει το ψυχολογικό όριο των 24.000 μονάδων.



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/772974/wall-street-i-heiroteri-evdomada-apo-ton-ianouario-tou-2016/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.