Σε μια μεγάλη στιγμή της καριέρας του, ο Βασίλης Σπανούλης είχε ξανά δίπλα του τον Νίκο Ζήση που τον αποθέωσε για το "παράσημο" του πρώτου πασέρ στην ιστορία της EuroLeague.
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/eb_olympiacos/to-perhfano-tweet-toy-zhsh-gia-ton-spanoulh.5143620.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.