Στο φαινόμενο του tanking αναφέρθηκε το βράδυ της Τρίτης ο πάουερ φόργουορντ των Ντάλας Μάβερικς, Ντιρκ Νοβίτσκι.
Μιλώντας στο δημοσιογράφο Έντι Σέφκο αμέσως μετά το τέλος του αγώνα με τους Νιου Γιορκ Νικς, ο θρύλος των Τεξανών τοποθετήθηκε σχετικά με την πολυσυζητημένη τακτική της… ήττας, που αυξάνει τις πιθανότητες για ένα καλύτερο draft pick.
«Είναι προφανές το ποιες ομάδες κάνουν tanking. Είναι εμφανές ότι κάποιες ομάδες θέλουν συνεχώς να χάνουν. Εμείς είμαστε μια από αυτές που θέλουν ακόμη να νικούν», ανέφερε ο Γερμανός superstar των Μαβς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.