Οι ιθύνοντες του NBA «έβαλαν χέρι» στους Σικάγο Μπουλς για τη μη χρησιμοποίηση του Ρόμπιν Λόπεζ και του Τζάστιν Χόλιντεϊ, με τους «ταύρους» να απαντούν…
«Μετά το All-Star break είχαμε επικοινωνία με τους ανθρώπους του ΝΒΑ σχετικά με τον Ρόμπιν (σ.σ. Λόπεζ) και τον Τζάστιν (σ.σ. Χόλιντεϊ). Μετά από έναν εποικοδομητικό διάλογο, η λίγκα αποφάσισε ότι οι περιπτώσεις τους εντάσσονται στην κατηγορία των παικτών που απουσιάζουν παρατύπως για λόγους ξεκούρασης», ανέφερε αρχικά μέσω επίσημης ανακοίνωσης ο αντιπρόεδρος της ομάδας, Τζον Πάξσον, και συνέχισε:
«Σεβόμαστε την επικοινωνία και το διάλογο με τη λίγκα και θα τηρήσουμε τις υποδείξεις τους στη συνέχεια της χρονιάς», υποστήριξε o 57χρονος παράγοντας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.