Ούτε αυτή την εβδομάδα θα βγει η απόφαση για την τύχη της έφεσης του Ολυμπιακού στην ΕΠΟ ως προς την πρωτόδικη απόφαση με την οποία οι «ερυθρόλευκοι» τιμωρήθηκαν με αφαίρεση 3 βαθμών λόγω των επεισοδίων που έγιναν μετά από τον αγώνα του πρωταθλήματος με την ΑΕΚ.
Κι αυτό γιατί ο Ολυμπιακός επρόκειτο να καταθέσει χθες, το υπόμνημα στην Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ σχετικά με την πρωτόδικη τιμωρία, όμως η νομική υπηρεσία της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, ζήτησε και πήρε νέα προθεσμία μέχρι την Παρασκευή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.