Πέντε αγωνιστικές πριν από το φινάλε του πρωταθλήματος, η ΑΕΚ έχει... σφιχταγκαλιάσει το πρωτάθλημα και χρειάζεται τρεις νίκες ακόμα για να κλειδώσει τον τίτλο και μαθηματικά.
Η βαριά τιμωρία του ΠΑΟΚ για τα γεγονότα του ντέρμπι με την ΑΕΚ από το Πειθαρχικό Όργανο της Superleague, που εκτός από την αφαίρεση τριών βαθμών για τους Θεσσαλονικείς, κατακύρωσε το παιχνίδι με τέρματα 3-0 υπέρ της ΑΕΚ, φέρνει τους “κιτρινόμαυρους” στο +7 από τον 2ο Ολυμπιακό, αφού η Επιτροπή Εφέσεων διατήρησε την ποινή του -3 (οι “ερυθρόλευκοι” προσέφυγαν στο Διαιτητικό).
Στα παιχνίδια που απομένουν η ΑΕΚ αντιμετωπίζει διαδοχικά τους Παναθηναϊκό (εντός), Πλατανιά (εκτός), Λεβαδειακό (εντός), Κέρκυρα (εντός) και Απόλλωνα Σμύρνης (εντός), κάτι που σημαίνει πως... ούτε με αυτοκτονία πλέον δεν μπορεί να χάσει αυτό το πρωτάθλημα, που θα είναι το πρώτο της μετά το μακρινό 1994.
Την ίδια στιγμή όμως ο Ολυμπιακός καθίσταται και το φαβορί για την κατάκτηση της 2ης θέσης που οδηγεί στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, αφού ο ΠΑΟΚ μετά την τιμωρία του για όσα συνέβησαν στο ντέρμπι της Τούμπας με την ΑΕΚ, βρίσκεται ένα βαθμό πίσω από τους «ερυθρόλευκους».
Περισσότερα στο http://www.iefimerida.gr/news/406096/ayti-einai-i-vathmologia-tis-super-league-meta-tin-timoria-toy-paok
Πηγή: sdna.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.