
Είναι γνωστό το έργο του Γιώργου Μαυρίδη για τα ζώα και η αγάπη του για τα σκυλάκια.
Ο ίδιος, ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στα social media, μια τρυφερή φωτογραφία με την Μόλυ! Διαβάστε παρακάτω...
Συγκεκριμένα, έγραψε χαρακτηριστικά στην λεζάντα: «Το 1% να παίρναμε από τον σκύλο μας όλα θα ήταν διαφορετικά ... Κανεις δεν εκπαιδεύει τον σκύλο του στην πραγματικότητα, τον εαυτό μας εκπαιδευουμε μεσα από τον σκύλο μας. Καλή συνέχεια, καληνύχτα ❤️✌️? #onelove #dog #love #molly»
Δείτε την ανάρτηση του:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.