Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

Raikkonen – Η διαφορά με τους αντιπάλους μας είναι μεγαλύτερη από ό,τι θέλαμε



O Kimi Raikkonen θα εκκινήσει από την 2η θέση στον αυριανό αγώνα της Αυστραλίας, μετά από δυνατές κατατακτήριες. Ο Φινλανδός κατάφερε να κερδίσει τον teammate του, ωστόσο τονίζει πως υπάρχουν ακόμη πράγματα που πρέπει να επιλυθούν στο μονοθέσιο.
«Σήμερα δεν ξέραμε τι να περιμένουμε από τις πρώτες κατατακτήριες. Όμως ήμουν πολύ χαρούμενος με το μονοθέσιο, είχε καλή αίσθηση. Η διαφορά με τους αντιπάλους μας είναι πιθανόν μεγαλύτερη από ό,τι θέλαμε, όμως αυτή είναι μια ιδιαίτερη πίστα. Ακόμη είναι νωρίς, πρέπει να περιμένουμε τους υπόλοιπους αγώνες για να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα και για να καταλάβουμε πού ακριβώς είναι η ομάδα.»
Ο Φινλανδός δήλωσε πως θέλει να βελτιώσει όσο περισσότερο μπορεί τους χρόνους του ανά γύρο.
«Σίγουρα υπάρχουν πράγματα που πρέπει να βελτιώσουμε για να είμαστε πιο γρήγοροι. Ξέρω ότι υπάρχουν σημεία που μπορώ να βελτιώσω τους χρόνους μου ανά γύρο. Αυτό που καταφέραμε να πάρουμε σήμερα είναι ένα ευπρεπές αποτέλεσμα σε δύσκολες συνθήκες. Αύριο θα δώσουμε το μέγιστο της προσπάθειας μας στον αγώνα.»                                                                                                                                                                                                                                                  πηγή: http://f1fan.gr/?p=58958

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.