Μία πολύ όμορφη στιγμή ανάμεσα στους πρώην συμπαίκτες, Ντάνιελ Χάκετ και Κώστα Παπανικολάου απαθανάτισε ο φακός της Eurokinissi το βράδυ της Παρασκευής (9/3) στο ΣΕΦ.
Ο Ντάνιελ Χάκετ επέστρεψε για πρώτη φορά στο ΣΕΦως αντίπαλος του Ολυμπιακού και ο κόσμος των "ερυθρολεύκων" τον... αγκάλιασε. Το ίδιο και οι πρώην συμπαίκτες του, με τους οποίους είχε ολιγόλεπτα τετ α τετ πριν από το τζάμπολ του αγώνα στο ΣΕΦ.
Loading ad
Από τις πιο όμορφες στιγμές ήταν η συνάντησή του με τον Κώστα Παπανικολάου, με τον οποίο είχε θερμό εναγκαλισμό που απαθανάτισε ο φακός της Eurokinissi.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.