Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Άδωνις Γεωργιάδης: Οι σκευωροί της Novartis συνεχίζουν τη λάσπη

Αποτέλεσμα εικόνας για «Καταπέλτης» ο Άδωνις Γεωργιάδης: Οι σκευωροί της Novartis συνεχίζουν τη λάσπη

«Οι σκευωροί της Novartis έγιναν ρεζίλι με τα νέα στοιχεία και αντί να ζητήσουν συγγνώμη συνεχίζουν τη λάσπη», σημειώνει σε ανάρτησή του στο facebook o Άδωνις Γεωργιάδης απαντώντας στο Μέγαρο Μαξίμου.
Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ αναφέρει τα εξής: «Στις αρχές της εβδομάδος και ενώ η κυβέρνηση βρισκόταν πάλι απολογούμενη για τα γεγονότα της Τούμπας, πάλι ως «από μηχανής θεός» η κα Τουλουπάκη έστειλε στη Βουλή νέα στοιχεία για το λεγόμενο σκάνδαλο Novartis. Από την αρχή όλα τα μέλη της Επιτροπής τα θεώρησαν άνευ σημασίας αλλά η κυβερνητική προπαγάνδα με αυτά προσπάθησε και προσπαθεί να αλλάξει την ατζέντα.
Μέσα σε αυτά όμως υπάρχει και ένα χαρτί που ενώ είναι η μεγαλύτερη δικαίωση μου, εν τούτοις παρουσιάζεται διαστρεβλωμένο από τον φιλοκυβερνητικό Τύπο, ο οποίος προφανώς εκτελεί υπηρεσία. Το χαρτί αυτό του Οκτωβρίου του 2013 χωρίς όνομα, απευθύνεται σε κάποιον (η προπαγάνδα λέει σε μένα αν και εγώ ποτέ δεν έλαβα τέτοιο χαρτί, αλλά μικρή σημασία έχει αυτό) όπου παρουσιάζει τις βασικές στοχεύσεις της Novartis για την πολιτική που θα ακολουθούσε το υπουργείο Υγείας στο μέλλον. Σημειώστε ότι σύμφωνα με την ψευδομάρτυρα στις 30/09/2013 είχα λάβει και 2.000.000 ευρώ (που τέτοια τύχη) από τη Novartis.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.