Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Οι πρώτοι γιατροί που πιάστηκαν με μίζα Novartis

Οι πρώτοι γιατροί που πιάστηκαν με μίζα Novartis

Συνολικά περισσότερα από 3.000 φυσικά πρόσωπα και εταιρείες με μη γνωστό αντικείμενο έλαβαν εμβάσματα από το λογαριασμό της Novartis στην Ελβετία - Ο έλεγχος επικεντρώθηκε στην ταυτοποίηση των γιατρών που υπάγονται στο Εθνικό Σύστημα Υγείας ή είναι συμβεβλημένοι, έτσι ώστε να μπορεί να στοιχειοθετηθεί τυχόν αδίκημα δωροδοκίας

Καθηγητές Πανεπιστημίου αλλά και γιατροί της διπλανής πόρτας, είναι μεταξύ των επιστημόνων που έδωσαν τον όρκο του Ιπποκράτη αλλά δεν τον τήρησαν, με αντάλλαγμα του “φούσκωμα” των τραπεζικών τους λογαριασμών από τη Novartis. To “Πρώτο Θέμα” αποκαλύπτει τις πρώτες περιπτώσεις γιατρών που ταυτοποίησε η εισαγγελική έρευνα με τις μίζες της φαρμακευτικής εταιρείας.


Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/768805/oi-protoi-giatroi-pou-piastikan-me-miza-novartis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.