Ναι, καλά καταλάβατε, το NOMADS έχει πέσει στο τραπέζι για να βγει την επόμενη τηλεοπτική χρονιά ανανεωμένο, εντελώς ανανεωμένο.
Σύμφωνα με αυτά που έφτασαν στα αυτιά μου, το κανάλι ετοιμάζει να το κάνει συμπαραγωγή με την Τουρκία άλλα και πιθανότατα με την Σερβία.. Ναι, καλά καταλάβατε, το νέο NOMADS θα έχει 3ης ομάδες, Ελλάδα, Τουρκία και μια ακόμα χώρα...
Για να δούμε, θα μείνει μόνο στα λόγια;
πηγή: http://www.tvnea.com/2018/03/nomads-1.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.