Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Ο Nigel Mansell μιλά για την ασφάλεια της F1 και τον Lewis Hamilton – video



Ο Nigel Mansell παραμένει ο μόνος οδηγός που να έχει κερδίσει συνεχόμενους τίτλους σε Formula 1 και IndyCar, έχοντας επιτύχει το κατόρθωμα στις αρχές της δεκαετίας του 1990.
Το Mobil 1 The Grid κάθισε με τον «Il Leone» για να ανασκοπήσουν την καριέρα του στους αγώνες αυτοκινήτου και τον τρόπο με τον οποίο το άθλημα έχει αλλάξει με την πάροδο των ετών.
Ο Βρετανός σχολιάζει σχετικά με την ασφάλεια: «Στη δεκαετία του 1970 και στη δεκαετία του ’80, που ήταν κατά κύριο λόγο τα έτη μου, έπρεπε να κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να πεις: «Είσαι έτοιμος να χάσεις τη ζωή σου σήμερα;». Αν ήσουν διατεθειμένος να ρισκάρεις, θα μπορούσες να πάρεις κάποια επιπλέον ταχύτητα από το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πράγμα που βελτιώθηκε σε σχέση με τότε είναι η ασφάλεια. Οι άνθρωποι σκοτώνονταν αρκετά τακτικά, και αν δεν σκοτώνονταν, υπήρχαν πολλοί τραυματισμοί, επειδή οι μπαριέρες ήταν τόσο κοντά στην άκρη της πίστας, οι έξοδοι διαφυγής δεν ήταν όπως είναι σήμερα. Έτσι, η εξέλιξη της Formula 1 και των αγώνων είναι απλά φανταστική τα τελευταία 20 χρόνια».
                                                                                                                                                  πηγή: http://f1fan.gr/?p=57150

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.