Το "κρυφτό" ανάμεσα στον Νίκο Λάσκαρη και τον Ερασιτέχνη Άρη και τους Αρειανούς επιχειρηματίες συνεχίζεται. Με το τελεσίγραφο που έθεσε ο Ερασιτέχνης να λήγει χθες (5/3), ο Νίκος Λάσκαρης απάντησε καθυστερημένα μετά τα μεσάνυχτα με mail, στο οποίο ρωτούσε τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η μεταβίβαση των μετοχών.
Με αυτό τον τρόπο ο ισχυρός άνδρας του Άρη προσπαθεί να κερδίσει κι άλλο χρόνο προκειμένου να διατηρηθεί σε θέση ισχύος. Από την πλευρά της διοικούσας επιτροπής ωστόσο υπάρχει εκνευρισμός μετά από αυτή την κίνηση του Λάσκαρη, αφού τονίζεται ότι έχει αναλυθεί εδώ και καιρό ο τρόπος που θα γίνει η μεταβίβαση μετοχών.
Μένει να φανεί πλέον ποιο θα είναι το επόμενο επεισόδιο σε αυτό το σίριαλ, που έχει φέρει την ομάδα του Άρη σε δυσμενή θέση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.