Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Magnussen – Στόχος μας η έβδομη θέση στο πρωτάθλημα



Ο οδηγός της Haas, Kevin Magnussen, δήλωσε πως η ομάδα δεν είναι πλήρως ικανοποιημένη με τον ρυθμό που είχε στις δεύτερες δοκιμές στη Βαρκελώνη. Η Haas ήταν 8η στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών στις δύο πρώτες χρονιές της, χωρίς να δείχνει δυνατό ρυθμό στις φετινές δοκιμές.
Όταν ρωτήθηκε για το αν η Haas μπορεί να κάνει την έκπληξη, ο Magnussen απάντησε:
«Θα περιμένουμε να δούμε. Δεν ξέρουμε τι μπορούν να κάνουν οι άλλες ομάδες ή αν έχουν πολύ καύσιμο στο μονοθέσιο. Ακόμη δεν είμαστε ενθουσιασμένοι. Νιώθουμε ότι έχουμε βελτιώσει το μονοθέσιο, όμως αυτό το έχουν κάνει όλοι. Πρέπει να περιμένουμε μέχρι τη Μελβούρνη για να πάρουμε μια καλύτερη ιδέα του πού θα είμαστε και οι δύο πρώτοι αγώνες θα δώσουν μια εικόνα. Ελπίζουμε να τα πάμε καλά, όμως είναι νωρίς ακόμη.»
«Θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε φέτος χωρίς να έχουμε προσδοκίες. Δε χρειάζεται να τερματίσουμε τέταρτοι, απλά πρέπει να μην είμαστε χειρότεροι από πέρυσι. Έχουμε ως κοινό σκοπό στην ομάδα να κάνουμε ένα βήμα μπροστά από τις μεσαίες ομάδες και να πάρουμε μια θέση πιο ψηλά στο πρωτάθλημα. Στόχος μας είναι να μην τερματίσουμε πάλι όγδοοι. Αν τερματίσουμε έβδομοι, θα είμαστε χαρούμενοι. Είμαστε ευχαριστημένοι με την πορεία μας ως τώρα και θα την βελτιώσουμε αγώνα με αγώνα.»                                                                                                                                                                                                                                                                    πηγή: http://f1fan.gr/?p=57113

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.