Ο τεχνικός των Warriors, Steve Kerr, εκνευρίστηκε μετά το μη καταλογισμό ενός φάουλ στον αγώνα με τους Jazz και επιτέθηκε φραστικά στους διαιτητές, με αποτέλεσμα να χρεωθεί με τεχνική ποινή.
Ο Steve Kerr έχει νεύρα αυτή την περίοδο, κάτι λογικό αν σκεφτεί κανείς ότι εδώ και λίγο καιρό παρατάσσει τους Warriors χωρίς τους 4 καλύτερους παίκτες τους (Curry, Durant, Thompson, Green). Κόντρα στους Jazz λοιπόν (ήττα με 91-110) χρειάστηκε απλώς μία "φιτιλιά" για να εκνευριστεί!
Αυτή η "φιτιλιά" ήταν η απόφαση των διαιτητών να μην καταλογήσουν φάουλ υπέρ του γκαρντ των Warriors, Quin Cook, σε μία προσπάθειά του στην δεύτερη περίοδο. Βλέποντας κάτι τέτοιο ο Kerr δεν άντεξε και ξέσπασε, αρχίζοντας να βρίζει το διαιτητικό τρίο για αρκετή ώρα, με αποτέλεσμα να χρεωθεί με τεχνική ποινή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.