Κάθετα αντίθετος στην επιλογή των Μέμφις Γκρίζλις να προβούν σε πειραματισμούς στο τελευταίο κομμάτι της σεζόν, εμφανίστηκε ο Μαρκ Γκασόλ.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο βετεράνος σέντερ των «αρκούδων» εξαπέλυσε επίθεση προς τη διοίκηση της ομάδας του Τενεσί.
«Είμαι αγανακτισμένος. Το να κερδίζεις είναι το πιο σημαντικό. Δεν έχει σημασία απλά να παίζεις καλά, ή να βελτιώνεις νεαρούς παίκτες. Υπάρχει ήδη μια λίγκα γι’ αυτό το σκοπό. Υπάρχει αυτή η λίγκα και το Μέμφις έχει ομάδα για να αναπτύσσει νεαρούς», ανέφερε ο Ισπανός.
«Εδώ όμως είμαστε στο NBA. Δεν είμαστε στην G-League», κατέληξε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.