Με επιστολή τους στον υφυπουργό Αθλητισμού, Γιώργο Βασιλειάδη, FIFA και UEFA ενημερώνουν πως την Τετάρτη (14/3) θα βρίσκονται στην Ελλάδα εκπρόσωποί τους, για να έχουν συνάντηση μαζί του, αλλά και με τον πρόεδρο της ΕΠΟ, Βαγγέλη Γραμμένο.
Παράλληλα απαιτούν μια ασυμβίβαστη και άμεση λύση, προκειμένου να εξαλειφθούν τα φαινόμενα βίας στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Αναλυτικά η επιστολή στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=668155&catID=6
Πηγή: filathlos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.