Στο λιμάνι Λεμεσού κατέπλευσε και το δεύτερο ερευνητικό σκάφος της ExxonMobil, Med Surveyor, το οποίο ξεκίνησε αργά χθες βράδυ το ταξίδι του από τη Χάιφα του Ισραήλ.
Το Μed Surveyor μαζί με το Ocean Investigator, που ελλιμενίζεται από χθες στο λιμάνι Λεμεσού, θα παραλάβουν αναγκαίο εξοπλισμό πριν αναχωρήσουν για περιβαλλοντικές έρευνες στο τεμάχιο 10, όπως είχε δηλώσει χθες ο λιμενάρχης Παναγιώτης Αγαθοκλέους.
Τα δυο σκάφη αναμένεται να αναχωρήσουν μέσα στην επόμενη εβδομάδα, ενώ θα χρησιμοποιούν το τερματικό γενικού φορτίου της DP World Limassol, για την εξυπηρέτησή τους, καθ' όλη τη δραστηριοποίησή τους στην κυπριακή ΑΟΖ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.