Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Ολοκλήρωσε τις έρευνες του το ένα από τα δύο σκάφη της EXXON Mobil

Στο λιμάνι της Λεμεσού επιστρέφει το ερευνητικό σκάφος MED Surveyor, μετά την ολοκλήρωση της αποστολής του στο τεμάχιο "10" της κυπριακής ΑΟΖ.


Το σκάφος, το οποίο ναύλωσε η EXXON Mobil, πήγε στην Κύπρο στις 15 Μαρτίου και από τις 18 του μήνα μέχρι σήμερα διενεργούσε περιβαλλοντικές έρευνες.

Στο λιμάνι της Λεμεσού βρίσκεται και το δεύτερο σκάφος OCEAN Investigator, το οποίο αναμένεται ότι θα αποπλεύσει σύντομα για να πραγματοποιήσει στο ίδιο τεμάχιο, αρχαιολογικές έρευνες. 
Οι έρευνες διεξάγονται στο πεδίο «επτά» του τεμαχίου «10», το οποίο έχει δεσμεύσει με NAVTEX η Κυπριακή Δημοκρατία, μέχρι τις 20 Απριλίου.



Πηγή: http://www.protothema.gr/greece/article/772845/oloklirose-tis-ereunes-tou-to-ena-apo-ta-duo-skafi-tis-exxon-mobil/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.