Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Πρόστιμο στον Παναθηναϊκό για το ντέρμπι από την EuroLeague



Η EuroLeague επέβαλε πρόστιμο ύψους 4.000 ευρώ στον Παναθηναϊκό Superfoods για το άναμμα πυρσών στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (2/3).

Πρόστιμο ύψους 4.000 ευρώ επιβλήθηκε από την EuroLeague στον Παναθηναϊκό Superfoods για τη συμπεριφορά των οπαδών του στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, την Παρασκευή 2 Μαρτίου.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Διοργανώτρια Αρχή, οι "πράσινοι" τιμωρήθηκαν με βάση το άρθρο 29.2 παράγραφος "e" του πειθαρχικού κώδικα, επειδή άναψαν πυρσοί στη διάρκεια της αναμέτρησης εντός του ΟΑΚΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.