
Η Όλγα Πηλιάκη και συγκίνησε τους πάντες στο χθεσινό Dancing with the stars!
Η ίδια μάλιστα αφιέρωσε την χορογραφία της στην αδερφή της που δεν βρίσκεται στην ζωή! Διαβάστε παρακάτω...
Η αδερφή της ήταν πέντε χρόνια μεγαλύτερη από εκείνη και αντιμετώπισε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας, το οποίο τελικά δεν κατάφερε να ξεπεράσει και έτσι, χάθηκε σε πολύ μικρή ηλικία!
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.