
Σημαντικές αλλαγές κάνει το κανάλι του Αμαρουσίου με το σόου χορού, Dancing With The Stars.
Συγκεκριμένα, ο Γιάννης Πουλόπουλος «Στη φωλιά των Κου Κου», ανέφερε πιθανά σενάρια που θα κάνει ο ΑΝΤ1.
Αυτές οι αλλαγές είναι οι εξής:
- Το πρόγραμμα μεταφέρεται από Παρασκευή σε Κυριακή
- Μπαίνουν καινούργιοι διαγωνιζόμενοι στο σόου και τους καλεσμένους έκπληξη να είναι κάθε βδομάδα πλέον
- Θα ρίξει «αυλαία» νωρίτερα το DWTS ! Διπλές αποχωρήσεις θα έχουμε κάθε φορά

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.