Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Επένδυση δύο δισ. ευρώ της Deutche Telekom για δίκτυα οπτικών ινών στην Ελλάδα

Στην απόφαση να επενδύσει στην Ελλάδα 2 δισ. ευρώ τα επόμενα 4 χρόνια για την ανάπτυξη δικτύων οπτικών ινών, επένδυση με την οποία 1 εκατομμύριο νοικοκυριά θα αποκτήσουν συνδέσεις 1 Gbit, προχώρησε η Deutsche Telekom, όπως προκύπτει από συνάντηση που είχε ο Αλέξης Τσίπρας με τον πρόεδρο της εταιρείας, Τίμοθι Χέτγκες, σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου.

Με ανάρτησή του στο Twitter αναφορικά με τη σημερινή συνάντηση -στην οποία συμμετείχε και ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς- ο πρωθυπουργός σημειώνει ότι «η επένδυση αυτή αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία και ταυτόχρονα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της».

Αναλυτικά η σχετική ανάρτηση του Αλέξη Τσίπρα:

«Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Deutsche Telekom, Τ. Höttges. Με την απόφασή της να επενδύσει 2 δισ. ευρώ τα επόμενα 4 χρόνια για την ανάπτυξη δικτύων fiber to the home και 5G, 1 εκατ. νοικοκυριά θα αποκτήσουν συνδέσεις 1Gbit.

Η επένδυση αυτή αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία και ταυτόχρονα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της».


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/774487/ependusi-duo-dis-euro-tis-deutche-telekom-gia-diktua-optikon-inon-ta-epomena-4-hronia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.