Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

ΣΚΑΝΔΑΛΟ: Ντοπέ ο Canelo, στον... αέρα η ρεβάνς με GGG



H παγκόσμια επαγγελματική πυγμαχία ταλανίζεται από το μέγα ζήτημα που προέκυψε με τον Canelo Alvarez, ο οποίος βρέθηκε ντοπέ, στον... αέρα η ρεβάνς με GGG

Θετικός σε απαγορευμένη ουσία πιάστηκε να είναι ο Canelo Alvarez μερικούς μήνες πριν από τη ρεβάνς του με τον Gennady Golovkin (σ.σ. 5 Μαΐου).
Η ουσία που βρέθηκε στον οργανισμό του Μεξικανού παγκόσμιου πρωταθλητή είναι η "Clenbuterol" που χρησιμοποιείται για τη μείωση του λίπους και τη διατήρηση της μυικής μάζας.
Από την "Golden Boy Promotions" προκύπτει θέμα σαμποτάζ από... μολυσμένο αγελαδινό κρέας, και γι' αυτό κιόλας ο Canelo τα μαζεύει άμεσα και επιστρέφει στις ΗΠΑ για να συνεχίσει την προετοιμασία του εκεί και όχι στο Μεξικό.
Μέχρι στιγμής η πλευρά του GGG δεν έχει αντιδράσει για το θέμα και οι εξελίξεις αναμένονται με ενδιαφέρον.
Όσον αφορά στον Alvarez με δήλωσή του τόνισε: "Είμαι σίγουρος πως η αλήθεια στο τέλος θα λάμψει. Σέβομαι το μποξ...".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.