Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

Νέα επιστολή από τον Ολυμπιακό - Ζητάει να μάθει τι έχει γίνει με τις καταγγελίες του

επιστολή
Επίθεση σε όλα τα δικαστικά μέτωπα με τον ΠΑΟΚ παίζει ο Ολυμπιακός. 
Στα χέρια του ποδοσφαιρικού εισαγγελέα έφτασε νέα επιστολή των «ερυθρόλευκων», στην οποία ζητούν να μάθουν ποιες ενέργειες έγιναν σχετικά με τις δυο άλλες καταγγελίες που έχουν κάνει για τον «δικέφαλο του Βορρά» (πέρα από την υπόθεση Γκαρθία): 
Εκείνη για τον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα (όπου ζητούν αφαίρεση τριών βαθμών για τη συμπεριφορά των οπαδών του κατά την είσοδό τους στο γήπεδο) και εκείνη για τα επεισόδια έξω από την Τούμπα στο μεταξύ τους ντέρμπι (για τα οποία ζητάει την ίδια ποινή). 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.