Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Αχτσιόγλου: Πυρήνας της δίκαιης ανάπτυξης η ενίσχυση της εργασίας

Αχτσιόγλου: Πυρήνας της δίκαιης ανάπτυξης η ενίσχυση της εργασίας
Η αύξηση του κατώτατου μισθού και η βελτίωση συνολικά του διαθέσιμου εισοδήματος των εργαζομένων αποτελούν δέσμευση και σταθερή επιδίωξη της κυβέρνησης επεσήμανε η υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Έφη Αχτσιόγλου.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, κ. Αχτσιόγλου είπε ότι,ο «πυρήνας της δίκαιης ανάπτυξης είναι η ενίσχυση της εργασίας».
Σύμφωνα με την κ. Αχτσιόγλου, η εμπειρία της Πορτογαλίας είναι εξαιρετικά χρήσιμη, καθώς οι προτεραιότητες στα ζητήματα της εργατικής πολιτικής είναι κοινές. Τονίζει δε ότι η προεργασία της διαδικασίας αυτής θα ξεκινήσει το προσεχές διάστημα κι εκεί θα καθοριστούν τα βήματα και το χρονοδιάγραμμά της.
«Το ζητούμενο για την κυβέρνηση είναι, επομένως, η δημιουργία ενός νέου παραγωγικού μοντέλου, με έμφαση στην ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος, με στήριξη της καινοτομίας, η οποία συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγικότητας της εργασίας, με αναβάθμιση της θέσης της χώρας μας στην αλυσίδα παραγωγής αξίας. Είναι, λοιπόν, ακριβώς, σε αυτό το σημείο, που εμφανίζεται η διαχωριστική κοινωνική και πολιτική μας γραμμή από τη ΝΔ που θεωρεί ότι η ανάπτυξη πρέπει να στηριχθεί στη συντριβή της εργασίας» διευκρίνισε η κ. Αχτσιόγλου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.