Από την Καλαμάτα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αναφέρθηκε στην παρακαταθήκη του πρώτου πολιτικού και διπλωματικού εγγράφου των επαναστατημένων Ελλήνων
«Το Έθνος των Ελλήνων μένει σταθερά προσηλωμένο στην ειρήνη και στην φιλία με όλους τους λαούς, ιδίως δε με τους γείτονές του» επεσήμανε σήμερα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος μετά την κατάθεση στεφάνου στο ηρώο του 1821 στην Καλαμάτα.Ο Προκόπης Παυλόπουλος επανέλαβε ότι εμείς, οι Έλληνες, είμαστε πάντα συνειδητοποιημένοι εκφραστές του Ευρωπαϊκού Οράματος και επεσήμανε με νόημα ότι η «Προειδοποίησις εις τας Ευρωπαϊκάς Αυλάς», το πρώτο πολιτικό και διπλωματικό έγγραφο των Επαναστατημένων Ελλήνων» συνιστά Εθνική Παρακαταθήκη για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/772879/paulopoulos-gia-tous-ellines-i-eleutheria-einai-axia-uparxiaki/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.