Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Ηλίας Βρεττός: Μόλις βγήκε από το νοσοκομείο! Η πρώτη φωτογραφία του!

Ηλίας Βρεττός: Μόλις βγήκε από το νοσοκομείο! Η πρώτη φωτογραφία του!

Ο Ηλίας Βρεττός μετά από πολλές ημέρες νοσηλείας του στο νοσοκομείο, έπειτα από το τροχαίο που υπέστη, πήρε εξιτήριο και επιστρέφει στο σπίτι του.
Ο τραγουδιστής έκανε την πρώτη του ανάρτηση στα social media ενημερώνοντας το κοινό του για αυτό το ευχάριστο γεγονός!
 
"Ξημερώνει η μέρα που βγαίνω νικητής!", έγραψε χαρακτηριστικά στην λεζάντα! Δείτε την ανάρτηση του:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.