Σε κατηγορηματική διάψευση των δημοσιευμάτων που κάνουν λόγο για αύξηση της στρατιωτικής θητείας, προχώρησε το Σάββατο ο Αν. Υπουργός Άμυνας Φώτης Κουβέλης, από την Ξάνθη όπου πραγματοποιεί επίσκεψη στην έδρα του Δ’ Σώματος Στρατού.
Απαντώντας σε ερώτηση του tvxs.gr, σχετικά με τα δημοσιεύματα που αναφέρονται σε πιθανότητα αύξησης της στρατιωτικής θητείας κατά τρεις μήνες και πρόσληψης νέων επαγγελματιών οπλιτών στο Στρατό, ο Αν. Υπουργός Άμυνας διέψευσε κατηγορηματικά ότι κάτι τέτοιο βρίσκεται στις σκέψεις της πολιτικής ηγεσίας:
«Οι Ένοπλες δυνάμεις είναι συντεταγμένες και εκπαιδευμένες διαθέτουν την αναγκαία επάρκεια, δεν συζητάμε την αύξηση της στρατιωτικής θητείας και καμία σκέψη δεν έχει υπάρξει επ' αυτού».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.