Ο Τζεράμι Γκραντ βρέθηκε στο παρκέ στη διάρκεια της αναμέτρησης Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ - Χιούστον Ρόκετς, με τους συμπαίκτες του να μην του δίνουν ιδιαίτερη σημασία. (VIDEO)
Την 29η ήττα τους γνώρισαν οι Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ στο παιχνίδικόντρα στους Χιούστον Ρόκετς. Ο Τζεράμι Γκραντ έμεινε στο παρκέ για 20 αγωνιστικά λεπτά, προσπάθησε να βοηθήσει την ομάδα του, αλλά δεν τα κατάφερε ιδιαίτερα. Βέβαια, αυτό δεν εξηγεί την αδιαφορία των συμπαικτών του... Όπως θα δείτε, έπρεπε να περάσουν μερικά δευτερόλεπτα για να τον σηκώσει κάποιος, μετά την πτώση του στο παρκέ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.