Όταν ο διαιτητής Κομίνης αποφάσισε να μην μετρήσει το γκολ του ΠΑΟΚ ο Ιβάν Σαββίδης κατέβηκε έξαλλος από τα επίσημα και εισέβαλε στον αγωνιστικό χώρο με στόχο να πάρει την ομάδα και να φύγει.
Μάλιστα οι άνθρωποι της ασφάλειας του τον συνόδευαν σε όλη την διάρκεια της παρουσίας του στον αγωνιστικό χώρο, ενώ κάποια στιγμή του έφυγε το σακάκι.
Όπως θα δείτε λοιπόν στη φωτογραφία που ακολουθεί ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ οπλοφορούσε.
Μάλιστα οι άνθρωποι της ασφάλειας του τον συνόδευαν σε όλη την διάρκεια της παρουσίας του στον αγωνιστικό χώρο, ενώ κάποια στιγμή του έφυγε το σακάκι.
Όπως θα δείτε λοιπόν στη φωτογραφία που ακολουθεί ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ οπλοφορούσε.
Πηγές: Sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.