Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Σκέψεις απόσυρσης από τον Γουέιντ

Ντουέιν Γουέιντ
Ο Ντουέιν Γουέιντ επέστρεψε πριν λίγες εβδομάδες στο Μαϊάμι και δεν αποκλείεται αυτή να είναι η τελευταία του σεζόν στο ΝΒΑ…
«Δεν ξέρω ακόμη αν θα αποσυρθώ το φετινό καλοκαίρι. Είναι η πρώτη φορά που φέτος το καλοκαίρι, δε θα σκέφτομαι το μέλλον. Πάντα πήγαινα ως free agent στις διακοπές ή έψαχνα ομάδα να υπογράψω ένα νέο deal μετά από opt-out», δήλωσε ο 36χρονος γκαρντ μιλώντας στην εφημερίδα «Miami Herald» και συνέχισε:
«Το φετινό καλοκαίρι θα δω πως θα είναι το σώμα μου και τι θέλει να κάνει με μένα ο σύλλογος. Όμως δε με ανησυχεί καθόλου όλο αυτό που έρχεται, γιατί νιώθω τέλεια με τον εαυτό μου. Είμαι πολύ καλά και σίγουρα θα κάνω την πιο σωστή επιλογή», ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.