Το μεσημέρι της Πέμπτης γνωστοποιήθηκε η απόφαση του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Οργάνου της Super League για όσα συνέβησαν στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με την ΑΕΚ.
Το Πειθαρχικό Όργανο τιμώρησε με αφαίρεση τριών βαθμών τον ΠΑΟΚ απ' το εφετινό πρωτάθλημα, δύο απ' το επόμενο, μηδενισμό στο παιχνίδι με την Ένωση, καθώς και με τρεις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών.
Έτσι προκύπτει ενδιαφέρον σχετικά με τις αφαιρέσεις βαθμών που έχουν επιβληθεί στις ομάδες της Super League την τελευταία τριετία για πειθαρχικά παραπτώματά τους.
Πρωταθλητής αναδεικνύεται ο ΠΑΟΚ, καθώς έχει τιμωρηθεί με αφαίρεση 14 βαθμών.
Συγκεκριμένα, τη σεζόν 2015-16 ο "Δικέφαλος του Βορρά" τιμωρήθηκε με -3 για τα επεισόδια που έλαβαν χώρα στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για τα ημιτελικά του Κυπέλλου.
Την περυσινή σεζόν στους "ασπρόμαυρους" επιβλήθηκε ποινή αφαίρεσης έξι βαθμών για τα σοβαρά επεισόδια στον τελικό Κυπέλλου με την ΑΕΚ, ενώ φέτος τιμωρήθηκε με -3 για όσα συνέβησαν στο ντέρμπι του πρωταθλήματος με τους "κιτρινόμαυρους", αλλά και -2 απ' την επόμενη χρονιά.
Υπενθυμίζουμε πως ΠΑΟΚ είχε τιμωρηθεί με -3 βαθμούς για την απόφασή του να μην αγωνιστεί εναντίον του Ολυμπιακού στον δεύτερο ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας τη σεζόν 2015-16, ύστερα από όσα συνέβησαν στο πρώτο παιχνίδι στην Τούμπα. Ωστόσο, δεν προσμετρώνται στο συγκεκριμένο κείμενο επειδή πρόκειται για ποινή μετά από απόφαση της ομάδας και όχι λόγω πειθαρχικού παραπτώματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.