
Μηνυτήρια αναφορά «για τη διεξαγωγή παράνομων ηλεκτρονικών πλειστηριασμών», κατέθεσαν ο γραμματέας της Λαϊκής Ενότητας, Παναγιώτης Λαφαζάνης και το μέλος της Π.Γ Δημήτρης Στρατούλης στο Πταισματοδικείο Αθηνών
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Λαϊκής Ενότητας ο Π. Λαφαζάνης μετά την κατάθεση της μήνυσης δήλωσε: «Όπως ξέρετε, στελέχη της ΛΑΕ, έχουμε καταθέσει μηνυτήρια αναφορά σχετικά με τη νομιμότητα και συνταγματικότητα των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών. Κληθήκαμε από την 30η πταισματοδίκη πέραν από μηνυτές και ως μάρτυρες για να καταθέσουμε γι αυτήν την υπόθεση». Και συμπλήρωσε: «Είχα την ευκαιρία να καταθέσω τώρα το πρωί. Μόλις τελείωσα τη δική μου κατάθεση και συνεχίζει ο Δημήτρης Στρατούλης. Όρισα ως πληρεξούσιο δικηγόρο μου τον κύριο Σαράντο Θεοδωρόπουλο και στην κατάθεσή μου πολύ συνοπτικά αναφέρω ότι κατά τη γνώμη μας οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί είναι πλήρως παράνομοι και αντισυνταγματικοί, δεν διαθέτουν καμία εγκυρότητα, καμία διαφάνεια και καμία αξιοπιστία. Η σύμβαση, η οποία έχει υπογραφεί με την ιδιωτική εταιρεία διαχείρισης ηλεκτρονικής πλατφόρμας των πλειστηριασμών είναι κατά την γνώμη μας παράνομη, η επιλογή αυτή δεν έχει καμία βάση δικαιοσύνης και αντικειμενικότητας, πρόσθεσε ο γραμματέας της ΛΑΕ».
(Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.